CaaS - Client as a Service

Nå kan du kjøpe Microsoft Surface som en tjeneste - nettbrett og laptop i ett. I kombinasjon med TeleComputings Client as a Service (CaaS), vil dette gi deg den optimale jobbhverdag. Du betaler en fast pris pr. enhet pr. måned pr. bruker, og får alle bedriftens applikasjoner ferdig installert og driftet.

 


Hva er CaaS:

 

Klientstrategi
Sammen med våre konsulenter og rådgivere, finner vi frem til de riktige produktene, den riktige leveransemodellen, og optimal konfigurasjon av enhetene som skal inngå i tjenestene. Ved inngåelse av avtale vi vi kunne håndtere sikker sletting og verdivurdering av eksisterende utstyr, slik at dette kan være en del av kostnadsbesparelsen i prosjektet.

Teknologigaranti i avtaleperioden
Utstyr vil bli byttet i sykluser med 18 måneder for telefoner og nettbrett, eller 36 måneder for Microsoft Surface. Dette sikrer bedriften din oppdatert og moderne maskinparken til enhver tid. Surface blir levert med Windows 10, som er et sikkerhetsmessig kjempe-skritt, bl.a. med geometrisk pålogging (ansiktsgjen-kjennelse) istedenfor passord. I tillegg har Surface fingeravtrykksensor på tastaturet. 
Alle vil få tilgang til et konsoll med komplett inventaroversikt.

Utvidet service
Uhell vil kunne skje, men med produkter levert som en tjeneste fra TeleComputing er produktet forsikret mot utilsiktet skade som fall og støt. Med denne tjenesten får bedriften service og support dekket i hele avtaleperioden. Tjenestens utvidede servicevilkår sikrer en egen byttepool for bedriften slik at de raskt og effektiv får erstatning for defekte enheter. 

 

 

Arbeidsro med tjenestene
Ved å opprette Microsoft Surface tjenesten, trenger ikke bedriften bekymre seg om «hva skjer om». Vi dekker support på både maskinvare og Microsoft Office 365 pakken i hele avtaleperioden. Brukerutstyret vil bli leveres direkte til sluttbruker og deretter automatisk bli konfigurert med riktig oppsett pr. bruker. Dette gjelder også ved eventuell bruk av enheter fra byttepool.

 

Ekspertise fra TeleComputing
Ingen kjenner produktene i denne tjenesten bedre enn TeleComputing. Vi er bedriftens 1. linje support og kontaktpunkt for alle henvendelser rundt drift, service og tekniske spørsmål. Avtalen gir mulighet til å utvide åpningstiden for supporthenvendelser, slik at kunder som ønsker dette skal kunne få tilgang til ressurser 24 timer i døgnet 365 dager i året.

Ta kontakt med oss i skjemaet til høyre for å vite mer om CaaS-tjenesten.

Les mer i Hegnar Agenda om TeleComputings Fleksible kraftpakke her.